Tags

, , , ,

Ce ciudata e distanta. Ce ciudat e sa o zic eu, ce ciudat mi se pare ca eu sunt cea care are o relatie cu un tip la distanta. Nu zic ca nu mi se pare incontinuare o tampenie si ca mie frica sa nu zica stop, sau sa nu o zic eu satula de timpul greu ce se scurge. Dar e ciudat de frumos, cat de mult ne asemanam si cat de multe ne dorim aceleasi lucruri fara sa o zicem.

Ador cand imi dau seama ca si el gandeste la fel, ador cand mi-o zice, ca si cand mi-ar citit pe fata tot.

Acum cateva saptamani, pana sa ne cunoastem, imi criticam prietena ca la o varsta asa de frageda s-a mutat cu prietenul ei mai ales dupa certurile repetate cu parintii ei. O criticam ca isi dorea sa se marite si isi facea planuri de viitor si acum ma gandesc eu la planuri de viitor si cum ar fi daca am sta impreuna. Ce schimbare!

Si ma gandesc ce frumos ar fi. Stiu… vise.

El plecat sa munceasca si apoi sa faca naveta aici. Ce ciudata e viata uneori.

Plecat cu contract in Bicaz sa lucreze, un an de zile. Si viitorul ii surade frumos si eu ma sperii ca o sa se schimbe tot peste ceva timp, ca poate nu o sa mai fiu si eu printre planurile lui, ca oportunitatile foarte favorabile pentru un tanar la inceput de cariera, vor fi egosite si vor lasa totul in spate. Da… se gandeste ca o sa aibe ocazia sa plece in alte tari si eu suspin langa el incet zicand si eu ce o sa fac fara el? Raspunsul lui : vei merge mai departe.

Refuz sa-mi fac timpul amar de acum si mie frica. Mi-a fost frica sa-l intreb cand pleaca, mi-a fost frica sa-l intreb cand se mai intoarce? Dar faptul ca nu am intrebat nu a schimbat nimic, ca nu se uita dupa o zi pe alta daca eu nu intreb.

Ma gandesc ca daca as avea ocazia, poate as alege sa fiu cu el (daca ar pleca in alte tari si as putea sa merg si eu) dar mi-am creat si eu un vis, aici. Si visul meu creat intr-un timp asa de scurt, a fost sa termin facultatea. Mi-am ales-o perfect, 6 ani. Si el cu masterul mai are 2.

Nu ma gandesc la atatia ani, refuz sa o fac. Si chiar daca or sa fie 2 ani, vreau sa fie frumosi si chiar daca viitorul pare greu, nu regret, nu regret nimic. E prea frumos si merita tot timpul care il am de dat.

E despre mine. Si eu visez cu realitatea.