Tags

Stii ce urasc la noi? Distanta.

Stii ce iubesc la tine? Zambetul, atat de caraghios, imitat din desene animate, imbratisarile, ochii, glasul si glumele tale. Uneori cuvintele sunt prea putine pentru a spune ce simt.

Din nou in trenul care alta data ma indeparta de tine, acum ma apropria. Timpul prea putin, dusmanul nostru, la fel ca si distanta, s-a scurs. As mai fi vrut inca o data sa petrecem timpul care l-am petrecut.

Nu regret nici macar un minut din tot ce a fost pana acum si nu o sa regret chiar daca ceva se va intampla intre noi, chiar daca distanta va face sa fim departe si doar gandurile si amintirile ne va unii.

Dar acum, nu mai sunt zilele alea aproape, care sa ne aproprie pe noi, sa ne petrecem timpul impreuna. Ce drum ciudat mi-am ales, in ce drum ne-am bagat sau mai degraba te-am bagat.

Nu regret, cat imi e frica ca o sa cedezi inainte sa incercam, inainte sa trecem de furtuna si sa vina si soarele. Ma gandesc cum de am reusit sa ma complic atat de mult si sa te implic si pe tine?

Am rabdare si imi repet ca daca vrem o sa reusim, dar mie frica. Cand ai plecat, am simtit cum o parte din mine pleaca si imi ziceam ca or sa treaca repede zilele si o sa ne vedem iar. Dar durerea pana atunci cui i-o las? Si dorul?…