Tags

, , ,

Parca soarta se afla in mana cuiva si acum vrea ca sa exagereze cu timpul mult prea putin, se razbuna pentru infidelitatea fata de timp, de distanta.

M-am urcat in tren cu inima cat un purice, sfasiata de distanta care ne alunga, de ore, minute. As fi vrut sa ma intorc, sa fug inapoi dupa el, sa uit ca am o alta viata care mi-am creat-o, sa uit de toate incercarile mele de a fi cineva si sa raman cu el.

Plecasem deja, plecasem de langa el. Trenul mergea si nu-mi venea sa cred cat de repede trecuse timpul. Incercam sa nu ma gandesc la el, dar nu reuseam sa ma pacalesc, imi lipsea mult prea mult. Imi muscam buzele si simteam cum o parte din mine lipsea, imi muscam buzele incercand sa-mi stapanesc lacrimile. Imi spuneam si imi spun in gand ca nu am ales corect drumul, imi spuneam ca de ce mie frica de aia nu scap, imi spuneam ca distanta o sa-si spuna cuvantul, ca timpul mult prea prost sincronizat va incerca sa ne desparta. El cu job-ul de la facultate si eu boboaca de facultate. Uram clipa cand am ales sa-l cunosc si o iubesc ca altfel nu l-as fi cunoscut.

Ma indepartam si nu vroiam, ma gandeam mult prea mult si as fi vrut sa nu o fac. Urasc despartirile, chiar daca sunt departiri de ore, minute sau zile (nu mai conteaza ordinea). Credeam ca daca nu ma gandesc va fi mai usor, dar imi era mai greu cand refuzam sa ma gandesc, pentru ca nu stiam ce se va intampla.

DA! Mie frica sa intreb ce se va intampla si nu sunt pregatita pentru un alt esec stupid din graba.

Chiar daca lasam gandurile astea sa treaca, imi aduceam aminte de imbratisarile lui, de saruturi, de vocea si parfumul lui. As fi vrut sa le iau pe toate cu mine. Dar trenul mergea.

Cu greu m-am impacat ca o sa ne vedem, cu greu mi-am facut planuri care erau doar ale mele, neimpartasite cu el si stiam ca exista probabilitatea sa nu le pot indeplini. Asa ca treptat ma gandeam din ce in ce mai putin la el, trecusera 31 de km si ma simteam ca si cand trecuse o vesnicie. Am revenit treptat cu picioarele la realitate, mult prea diferita de cele cateva zile petrecute cu el. Oare ce se va intampla? Mie frica