Tags

,

Nu m-am considerat niciodata o persoana superstitioasa, desi imi este incontinuare frica de intuneric, stiu ca nu are nici o treaba cu superstitile. Am intalnit diverse situatii cand oamenii ori ziceau ca au fost deochiati, sau scuipau in san de 3 ori si faceau 3 pasi cand vedeau o pisica neagra ca le taie calea, sau alte superstiti care le-am auzit.

Cateva din ce imi amintesc eu :

– daca versi sare o sa fie cearta in familie

– in cazul baiatului daca scapa un cutit il vorbeste o femeie

– ca nu e bine sa duci gunoiul noaptea ca alungi norocul din casa

– spargi o oglinda si ai ghinion 7 ani

– nr. 13 aduce ghinion

– te manaca palma dreapta – dai bani daca te manaca stanga iei bani

– daca te matura peste picioare ramai nemaritata.

Cred ca as scrie liste daca ar fi sa mai scriu.  Dar energia negativa tine de superstiti?

Adica am tot citit articole care ziceau ca energia negativa se aduna din ganduri negre, din disperarea cuiva sau cum zic ai mei, din multe certuri (care nu prea au fost incheiate cu impacari ) sau moartea cuiva in respectiva casa.

Sa fie adevarat?

Superstitii si energie negativa…

Ceea ce vreau sa zic, e legat de energia negativa care sincer o simt si nu stiu ce ar trebui sa fac ca sa o alung din casa?