Tags

Nu stiu cu ce sa incep… Sunt cuvinte dar totusi nu le gasesc locul in scris, sunt lucruri de spus si totusi nu le gasesc rostul.

Si totusi simt iar nevoia sa fug, de realitate, de ganduri si resposabilitati, de priviri si de voci. Urasc cand ajung sa scriu pe blog, urasc ca le scriu pe un blog si nu le spun unui prieten si urasc faptul ca acum sunt singura si nu mai e si ea cu mine, ca pe vremuri. Si in loc sa scuip vorbe multe storc lacrimi intr-un leagan gol care mai demult era si  ea si trec adesea pe langa geamul ei si as vrea sa aud muzica care alte ori suna la maxim.

Si poate ca atunci nu credeam ca o sa am regrete pentru ca vroiam sa fiu singura, sa aflu de fapt cum sunt eu si ce vreau. Dar sunt singura schitand planuri doar cu gandul care dispar in urmatoarele secunde.

Dar poate ca singuratatea nu ar fi asa de grea daca nu ar fi atat de multe ganduri si lovituri… Si cand ajung aici, tacuta si cu atatea ganduri imi dau seama ca lucrurile marunte pentru care m-am tot stresat au fost niste fleacuri facandu-ma sa nu ma gandesc la ceea ce conteaza.

Si vreau sa fug sa uit de unde am plecat, sa uit de toti cei care m-au lovit, sa uit ca nu mai am decat un lucru important pe lumea asta, sa uit de ganduri…

If you were asleep
Then I’d be a dream
Wherever you are
That’s where my heart will be

http://www.youtube.com/watch?v=xYh1DttRiEw