Tags

Ce-ti pasa tie straine ca timpul meu se scurge? Si de ce ma privesti cu ochii aia plini de mila si disperare? Cuvintele sunt putine, dar citesc in ochii tai, nu te preface ca-ti pasa, ti-a pasat candva, pana sa stricam totul intre noi.  Ce-ti pasa ca eu dau vina pe soarta atunci cand nu sunt eu vinovata?  Nu-i nevoie sa-mi zici ce e mai bine pentru mine, tu nu ma mai cunosti, timpul a sters amintirile, gesturile si obiceiurile vechi. Pe mine nu m-a impins nimeni de la spate si nici nu mi-a dat o mana sa ma ridic, eu caut pe intuneric mana care ar trebui sa ma ajute.

Sterge uimirea de pe fata, nu mai sunt eu cea de alta data. M-am schimbat si tu crezi ca inca ma cunosti. Tu ai ramas acelas om, bland, calculat, neexperimentat, pur. Sunt prea blande cuvintele pt. tine, dar nu vreau sa te vad altfel. Nu ma mai intereseaza de distanta care e intre noi, nu ma mai intereseaza nici diferenta dintre noi.

Am fost mult prea mult timp singura si singurul meu vinovat, soarta, m-a impins in diferite colturi, in diferite situatii. Nu mi-a lasat o mana sa ma ridice cum ti-a lasat tie, mi-a lasat doar libertatea de care tu tanjesti cu atata sete.

Deja cuvintele tale sunt mute pt. mine, nu le pot auzi. Vreau doar sa-ti stergi expresia aia curioasa ce-ti astupa fata, nu mai astepta sa rabufnesc ca alta data, nu am sa o mai fac.

Poate tu mi-ai zis cum ar trebui sa fiu, dar eu nu am facut decat sa ma accept asa cum sunt. Te rog pleaca, ia cu tine masca curioasa si nu astepta  sa vezi unde ma arunca iar soarta. De azi soarta eu sunt.

Nu mie frica de fiecare pas care-l fac, nu mie frica ca poate fi gresit. Tu nu ti-ai facut probleme din cauza asta, tu nu ai stiut ce inseamna un pas gresit, pe tine te-a indrumat mereu cineva. Eu sunt singura, la fel cum m-ai vazut ultima data, imi caut norocul sau soarta, sau poate ca nu am nevoie de ele, am nevoie doar de mine si de toata energia care o pot da, pt mine.

Pleaca, sa uiti de acel vechi eu, nu mai exista. Azi sunt ceea ce m-am chinuit sa construiesc atata timp. Pleaca odata!!

Lasa-mi timpul sa se scurga.