Tags

, ,

Acum o saptamana imi zicea mama, sa vezi cand te angajezi ca toti te suna. Si asa a si fost. Imediat dupa ce am decis sa raman aici, sa vad cat de bine e, macar primele luni, m-au sunat din alta parte ca m-au ales sa ma angajeze si chiar puteam zice ca era mai bine, tinand cont ca eu in momentul de fata muncesc pe comision si acolo era salariu fix. Si apoi m-au sunat sa ma duc si la alt interviu…

Astazi m-a sunat cineva sa-i plimb catelul. Pana la urma nu am pus degeaba anuntul si acum astept sa se mai gandeasca, daca-i convine ora de seara, parea oarecum multumita. Sa fie primul catel pe care-l plimb? Oricum nu strica un banut in plus.

In schimb, oficial azi e prima mea zi de munca, singura pe teren, caci pana acum am fost in training. Sunt putin stresata, daca pana acum nu mi-am facut probleme cum am sa le vorbesc potentialilor clienti, acum imi fac griji.

Pana la urma fiecare are modul lui de a aborda clientul, dar eu in momentul de fata sunt putin inhibata dar sunt sigura ca pe parcurs o sa-mi intre in mana, ca nu am sa las sa ma descurajeze nimic, nu inainte sa zic eu ca nu e de mine job-ul asta.

Chiar daca stau dimineata acasa, pana la amiaza, parca tot nu am timp, parca tot timpul meu graviteaza acum in jurul acestui job, caci pana la urma daca clientul vrea la ora x sa fiu la el, eu tre sa ma conformez. Daca m-ar intreba cineva, daca asta e ceea ce vreau, i-as zice ca nu. Nici pe departe ceea ce vreau, dar sa ajungi unde vrei , tre sa incepi de jos.

Si in momentul de fata, mi-as dori sa plec din Romania, caci pana la urma viata aici, nu e tocmai viata, e o lupta pentru supravietuire.

Data viitoare o sa scriu despre “prost sa fi noroc sa ai”.

Ps: melodia care mi-a ramas in cap de dimineata