Tags

, , , , , , ,

Am atatea idei in cap, de fapt atatea ganduri care ma streseaza ca nici nu-mi vine sa le mai scriu…Sa incep cu ce ma streseaza cel mai tare sau cu ce conteaza cel mai mult?

Ok incep cu ce ma streseaza cel mai mult.

M-am angajat.  Stiu ca probabil asta ar trebui sa fie un lucru bun, doar ca sunt stresata pt. ceea ce va urma, de fapt il pun pe hop inainte sa incerc. Pe fiecare luna trebuie sa fac un numar de servicii (nu contracte) si plecand urechea la ce mi-au zis colegii, ca zonele au mai fost facute, ca nu mai sunt zone ori ca sunt proaste…  Sunt stresata daca nu reusesc sa fac numarul de servicii? Faza e ca as pierde o luna si asa am ratat 2 interviuri ca am hotarat sa raman aici si m-am dus la training.

Bineinteles ca dupa prima zi de training care a fost vineri, nu am reusit sa dorm toata noaptea, decat 2 ore jumatate, cu chin si vai. Si stiu ca nu ar trebui sa ma stresez ca nu-mi pune nimeni cutitul la gat.

Apoi pe langa chestia asta, caci m-am angajat sa pot sa-mi platesc singura facultatea vine alt stres. Cand zic ASE lumea incepe sa rada. Chiar asa a ajuns o facultate ca unii sa rada? Inteleg ca sunt multi someri cu diplome, dar daca nu ASE care e de stat, particular sa nu vorbesc, ce ar trebui sa fac ca in unii ochi sa se vada multumire? Nu caut multumirea celorlalti in ce fac eu, dar ma gandesc, oare nu au dreptate?  Normal, numai medicina nu s-a ajuns sa iesi cu diploma si sa fi somer, ca peste tot se cauta medici.

Si cum zic cei care mi-au ras in nas de alegere, economisti avem, contabili avem, jurnalisti avem (pe banda rulanta bineinteles) ce ar trebui sa fac?

Oare am facut alegerile gresite? Pana la urma, ASE-ul pt. mine nu e decat o alta portita pe care eu as vrea sa lucrez, cel mai mult vreau sa fac si imi propun, sa fac niste cursuri pt. photoshop, fotografie, sau limbaj de programare…

Si pana la urma, nu stiu ce ar trebui sa fac, ca sfaturi de fiecare data am primit, de fiecare data diferite si niciodata nu am reusit sa trag o linie convenabila.