Tags

Gata cu notitele.

Nu mai vreau sa scriu marunt.

M-am gandit azi, inainte sa plec pe la interviuri sa scriu despre asa zisa “Dragoste pe internet”.

Probabil multi dintre voi,  fara sa vreti vi s-a intamplat sa vorbiti cu diverse persoane, din acelas oras sau orase diferite si sa va aprinda un beculet. Sau pur si simplu exista oameni care toata ziua stau pe chat special pt. “a agata” pe vreuna.

Cred ca statul pe un chat special pt. a agata deja e … de coca si pitzi? Ma rog asta e parerea mea.

Eu spre exemplu, maniaca de fel cu jocul de care nu ma dezlipesc o zi, intru pe chatul care de fapt e pt. a ajuta jucatorii sau incepatorii. Dar exista si alte chaturi mai micute, unde se intra separat, la o gluma, ca si cand intri pe messenger doar ca este canal public.

Bun, probabil unii intra pe forumuri si intalnesc diverse persoane, care din punct de vedere fizic li se par atractive. Apoi apare “feeling-ul” de indragosteala pe internet.

Am intalnit persoane care desi nu se intalnisera cu asa zisi “parterneri” de care sunt indragostiti, se comporta de parca se cunosc de o vesnicie si nu problema e faptul ca nu s-au intalnit.

Dar mi se pare absurd sa te indragostesti de o poza si de o masca care e atat de usor sa o creezi pe internet si poate asa de mult sa difere de realitate.  Si recunosc, sunt persoane care te pot surprinde pe internet cu un caracter perfect. De accea am folosit cuvantul impresionare in notite. Nu consider ca inseamna sa te indragostesti, consider ca as fi placut impresionata si mi-ar place sa mai conversam.

Nu sunt adepta intalnirilor pe internet, le urasc. Daca vrei sa-ti faci prieteni sau un iubit, incearca in viata reala, nu pe internet. Pur si simplu cred ca persoanele care obisnuiesc sa se intalneasca cu fete/baieti pe internet, nu este capabil in viata reala sa-si gaseasca un partener/a.

Pana la urma, in unele cazuri se pot naste prietenii care dureaza.  Pe jocul pe care eu frecventez am intalnit un cuplu care s-au casatorit si s-au cunoscut prin intermediul jocului. Si are si o parte amuzanta, de care isi amintesc cu drag.

Deci, parerea mea , nu exista dragoste pe intenet, exista doar impresionare si un caracter in ceata.