Tags

, ,

Suroaie de apa fierbinte imi strebateau corpul, pielea, o incalzea si o mangaia si se indrepta iute spre canalizare lasand alte picaturi sa navaleasca pe pielea mea rece, dornica de o imbratisare calduroasa, de un masaj de relaxare. Ador dusul indiferent de ora, dar mai ales iarna, cand e atat de fierbinte si imi imoaie fiecare bucatica din mine, ma relaxeaza chiar daca nu-mi alunga miile de ganduri care le simt cum curg prin mine, ca apa prin robinet.

Stateam imbratisata cu miile de picaturi, ma alintau si ma iubeau iar faianta le arunca iute spre mine. As fi stat minute in sir sub dus daca nu imi aduceam aminte ca o rotita se invarteste… Platim si apa, ce Dumnezeu, curand o sa platim si oxigenul, o sa-l primim imbuteliat.

Doar putin as mai fi stat, putin cat sa vad iar aburind oglinda, sa simt mirosul de apa fierbinte pe piele. Putin cat sa-mi iau energia necesara sa ies si sa infrunt valul de frig.

Nu vreau sa spulber “dulcegaraia” cu cuvinte dure, nu vreau tocmai acum desi cuvintele stau aliniate gata sa se asterne. Dar as vrea un burete sa sterg tot din memorie… Si un bilet de internare la 9.

Ma uit in jur si realizez  ca pt. mine totul e gol, sunt doar straturi de praf reflectate in razele soarelui. Si mai vreau sa-mi schimb eu sentimentele pentru alti, pentru ca eu consider ca gresesc cand alti fac crime.

Stop! Nu scriu concret, intodeauna mi-au placut sa scriu cu subinteles desi uneori as fi vrut si eu sa am o mana iute si curaj sa povestesc viata mea.   Dar nu. Eu am lasat aparentele sa se instaleze in mintile unor straini, sa creada ca totul e bine, ca sunt multumita si am o familie, o familie adevarata. Dar un psiholog si-ar fi dat seama ca e doar o masca proasta, care nu reusesc sa o stapanesc.

Si asa cum vroiam sa incep postul il inchei. Niciodata cand scriu nu-mi propun o anumita tema si reflect in diferite situatii sau stari greu intampinate de mine, de un copil mult prea slab, sau poate de un alt om care nu are un caracter puternic.