Tags

, , , , , , , , , , , , ,

Care sunt visele care vrei sa ti le implinesti inainte sa mori?

Sunt doua lucruri pe care mi le doresc in viata, in afara ca toti ne dorim sa-i avem pe cei dragi, ca parintii nostri, cat mai mult timp alaturi de noi.

Chiar daca am primit si o imbrancire cand mi s-a zis “si vrei sa mai inveti?” . Da vreau sa invat fotografie si inainte de toate vreau sa-mi iau un aparat mai performant, nu exagerat de scump, cat sa incerc. Intreadevara iti trebuie si ceva talent, dar mai mult e o pasiune si daca se dovedeste a fi un talent as vrea ca din talent sa castig si niste banuti. Nu toti au noroc si nici nu ma astept la un noroc sa dea peste mine in privinta asta. Inca imi pastrez vie aceasta dorinta, acest vis. Plus ca mie imi plac foarte mult pozele sau picturile nu neaparat care sunt obisnuite ci deosebite sau ciudate, abstracte.

Asta ar fi prima mea dorinta si intr-o zi o sa mi-o indeplinesc, pt ca in viata e bine sa lupti pt. vise, pt. ca ele ne fac sa traim, ele ne fac sa visam, sa speram si sa rabdam.

Al doilea lucru care as vrea sa-l fac, e sa vizitez toata Romania. Poate ca toti au zis , ah da am fost acolo, acolo. Dar nu genul asta de vizita, ci o perioada numai de vizite, gen azi in Ploiesti, maine la Brasov, peste doua zile la Piatra Neamt. Si nu sa ma duc doar sa vad orasul, ci sa caut adanc in frumusetea fiecarui oras, cu muzee vechi, castele sau biserici. Pt. ca imi place istoria si imi plac calatoriile. Si calatoria sa-l includa si pe viitorul meu aparat foto. Poate ca mi-ar place sa ma duc cu masina, dar imi place sa merg cu trenul. Daca as merge cu masina unde ar mai fi aventura? As merge cu cortul si as strabate munti, dealuri, campii, prin lanuri, pe langa rauri etc.

Un ultim lucru care ar avea legatura cu calatoriile, dupa ce as vizita toata Romania, mi-ar place sa vizitez orase mari din Europa si atunci sa ma pronunt. Are si Romania locuri frumoase de vizitat sau nu.

As incepe cu orasele din Baragan, apoi Dobrogea mai ales in Delta Dunarii si apoi Moldova, Ardealul, Campia de Vest si Oltenia.

Sunt cele mai mari vise si traiesc cu mine si flacara lor e tot mai puternica. Cred in vise, in vise care le pot implini eu si care nu depind de ceilalti.