Tags

, , ,

Nu mai am rabdare sa citesc, nu mai rabdare sa scriu si simt nerabdarea in degete, pana in varfuri si ma cuprinde nelinistea, panica iar durerea deja isi face simtita prezenta. Nu era suficent o durere psihica incat ma bantuie si una fizica.

Imi tremura mainile si astept ceva. E un acel ceva care nu-l cunosc, dar il astept. Mie frica ca nu stiu ce astept, mie frica ca ma lovesc de ceva ce nu exista.

Gandurile merg haotic cu mine, astept dar nu stiu ce .

Totul se rezuma la asteptare, nu imi dau seama ce astept si ceasul ticaie, secundele se scurt si cu fiecare secunda ar trebui sa fiu mai aproape de ce astept. Dar nu stiu la ce sa ma astept, esec, succes?

Ma streseaza gandul si ma facea nervoasa, impulsiva. In fata ochilor mi se trage o cordina si simt nebunia cum ma indeamna spre lucruri nebunesti, spre putere, violenta…. Simt ca ma uit la televizor si vad fiecare gest al meu din fiecare colt al camerei, un film urat.

Nu stiu ce as prefera, sa scriu tampenii pe blog, sau sa ma cert cu niste necunoscuti virtual, care considera ca ei au dreptate si eu nu, ca ei au mai multa experienta in psihologia omului si eu nu, ca ei ma cunosc doar prin cateva gesturi si eu nu vreau sa recunosc.

Momentan nu ma simt in stare sa ma cert cu cineva, pt. ca imi simt memoria amortita si eu dorm cu ochii deschisi.