Tags

, , ,

De la prietena mea cea mai buna, am invatat sa conturez frumuseta naturala. Inainte obisnuiam sa folosesc foarte multe farduri, dar acum le-am redus drastic pt. ca-mi lasa impresia unui papusi impopotonate.

Tot de la ea am invatat, sa ai incredere doar in parintii tai, frati si surori. Nu exista un prieten adevarat.Si vorba unei femeii, o prietena caruia i-a zis barbasu’ : “zi-mi tu care-l intereseaza de mine si nu vrea ceva de la mine?”.

De la o alta prietena am invatat sa iert, dar cand situatiile se repeta sa zic stop. Tot la ea am vazut cea mai buna prietena cum am pierdut-o, din cauza mea, din cauza ca nu am stiut sa iert cand a trebuit, din cauza ca mi-am dorit si altcuiva sa-i impartasesc lucruri bune, sa invat, sa ma simt la acelas nivel.

De la mama am invatat sa nu ma dau batuta cand imi este greu si tot de la ea am invatat ca mai vine si o zi buna.

Am invatat de la cei care i-am intalnit, ca cuvintele sunt cele mai bune vraji, daca nu stii sa le folosesti nu esti bun de nimic.  Spre exemplu, daca nu stii ce sa zici la o intalnire in grup unde nu-i cunosti pe toti, ramai in anonimat, pe cand atunci cand esti sociabil si dulce, ceva ramane in mintea unora care poate nu o sa-i mai vezi vreodata in viata.

Am invatat sa ma descurc singura si am invatat de la mama ca tre sa fiu independenta si chiar daca acum ma uit in gol pt. ca nu sunt , nu inseamna ca nu o sa fiu niciodata.

Am invatat sa zic “imi pare rau” cand trebuie si sa nu o fac des mai ales ca eu nu reuseam nici cand greseam sa o zic.

Am invatat din greseli repetate sa ma controlez, sa arat si o parte buna din mine nu doar partea urata.

Am invatat de la profa de asigurari si apoi pe pielea mea, ca in viata nu e bine niciodata sa ii povestesti unui strain de tine, nici celei mai bune prietene.

Am invatat intr-o relatie sa spun stop la prima jignire si la prima greseala. Va gresi si a doua oara si a treia oara… Tot intr-o relatie am invatat ca comunicarea este esentiala. Si chiar daca treptat dispare din puful roz, e bine sa spui cuiva unde greseste, va stii sa nu greseasca si cu alcineva.