Tags

Am multe fragmente in cap, de care m-as lega si as vrea sa scriu si totusi niciodata nu reusesc sa le astern. Asta pt. ca incerc sa fac din ceva ce nu exista in mine, un talent. Nu am talent la scris, sunt doar aberatiile mele de zi cu zi, doar ca sunt modelate intr-o forma placuta, nu neaparat pt cineva ci pt mine.

Primul fragement: “In viata nu exista secrete, doar adevaruri ascunse care stau sub suprafata”.  Cred ca fiecare dintre noi avem un secret pervers sau rusinos care il ascundem, de ceilalti, de noi…  Eu cred ca in viata nu exista secrete, caci omul nu e in stare sa tina un secret, candva il va dezvalui,  fie ca e un strain sau un cunoscut.

Al doileaa fragment:  Iar am luat-o razna.

Al treilea fragment:  Mie rusine de atitudinea mea. De atitudinea impulsiva si orgolioasa, de momentele cand jignesc, sau ranesc sau pur si simplu fac o impresie proasta.

Al patrulea fragment: Nu am chef de mine si m-am saturat de diminetile de luni.

Al cincilea fragment: Ma simt goala pe dinauntru, fara ambitie, fara vointa, fara curaj.

Al saselea fragment: Sunt vulnerabila si deprimanta la ora asta.

Stupid, foarte stupid pt mine, e ca imi vine sa plang, sa plang degeaba.

Al saptelea fragment: Am chef de un joc sadic de cuvinte, unde ascund ceva.

Inchei intr-un haos postul : Nu am chef de mine si nici de alcineva.