Tags

, , , , ,

Daca zic ca imi propusesem ceva pt dimineata asta mint, deci nu credeam ca azi o sa scriu la blog, pt ca sunt in pana de idei si am mintea cam goala.

Din intamplare am vizualizat un videoclip ciudat, ce m-a facut sa-mi amintesc ce am visat azi noapte. Cand m-am trezit stiam ca ceva nu era in regula dar nu imi aminteam ce am visat.

Se facea ca eram cu un preot care imi spunea rugaciune ca sa-l scoata pe necurat din mine. Pe parcursul rugaciunii “Tatal nostru” nu imi mai aminteam si preotul m-a ajutat. La sfarsit de rugaciune s-a bucurat ca am scapat asa de repede si ma simteam asa de eliberata, de usoara. M-a luat in brate si m-a sarutat pe frunte. Ceea ce ma sperie este ca tot continui sa am vise de genul asta si dupa cum ziceam in postul anterior, imi este frica sa dorm singura. La fel ca si acum cateva luni cand am visat urat de  2 ori in aceasi seara si acelas lucru mi se intamplase, nu-mi mai aminteam rugaciunea.

Plus de asta, o prietena m-a sfatuit sa ma duc acum la biserica si i-am zis ca nu pot. Si chiar nu pot, pt. ca imi e frica. Mie frica de biserica goala, mie frica si de ea cu oameni.. Si e pt. prima data cand imi e frica sa ma duc…