Tags

, , , , , , ,

Exces de scris?

Ma uit cum clipoceste bara unde eu ar fi trebuit sa indes literele si  sa iasa, repede, repede….

Cand ma apuc sa scriu imi repet in minte ceea ce vreau sa astern, ca pe o foaie imaginara si observ ca pe parcurs ce scriu ma repet si am foarte multe ticuri verbale.

Mi se intampla sa zic ” si ma gandeam ca,  ai auzit ca,  nu ma gandeam ca…” si multe altele. Uneori chiar sunt enervante ticurile verbale sa le tot repeti fara sa-ti dai seama.

Trecand peste, desi eram sa incep iar cu un tic verbal…

Probabil multi ati auzit la televizor sau prin ziare de diferite persoane care au ajuns dependente de jocuri pe calculator sau chiar in sine de calculator, de viata virtuala ajungand sa nu mai fie in stare sa socializeze in viata de zi cu zi.

Consider ca e mai acceptabila situatia cand devii dependent de socializarea pe internet decat in viata reala, fata de jocuri.

Cand ajungi sa fii dependent de un joc ajungi la fel ca cei din “the guild” (search on youtube).

Bine, ca m-am apucat sa scriu despre asta pt. ca sunt dependenta de un joc virtual. Nu am luat-o in serios la inceput desi imi placea, ajunsesem sa-mi pierd noptile, sau sa dorm in reprize… Cei drept e amuzant, inveti unele lucruri care sunt de folos in viata reala, dar ajungi sa vrei tot mai mult.

Nu am sa dau numele jocului caci aparent jocul pare o prostie, pt. ca nu cunosti in detaliu fiecare chestie. Ma joc de 3 ani, de 3 ani in care nu exista zi sa nu intru pe joc. Si nu e suficent 1 singur cont pe respectivul joc, mai am si 7 conturi. Unii se intreaba cum de nu ma incurc? Ba ma incurc.

Primul lucru care il fac de dimineata (pe langa ca imi bat motanu ca sare la papagali, “calareste” florile sau isi infige ghearele in canapea ), ma asez la calculator si verific jocul. E un joc de strategie online, atat am de zis.

Inainte cand plecam undeva, vroiam sa ajung mai repede acasa sa ma joc, acum nu mai procedez la fel, doar ca atunci cand sunt acasa nu rezist sa nu ma joc. Si o fac cu orele…

Daca va uitati in primul episod din “the guild” ii vedeti pe respectivii cum la propriu si-au mutat bucataria langa calculator sau invers, calculatorul in bucatarie. Ceva asemanator fac si eu, doar ca manac la calculator. Nu tre sa vi sa para ciudat, ca nu sunt singura.

Daca va ganditi ca vai ce joc este ala de a ajuns sa nu doarma sau … Nu sunt singura in situatia respectiva. Cunosc persoane casatorite cu copii, cu neveste exasperate ca barbatii stau cu ochii numai in calculator. E amuzant aparent dar dupa un timp astea se acumuleaza.

Spre exemplu stiu o femeie (face acelas lucru ca mine, manaca la calculator), care e la fel de dependenta de joc. Se bucura cand barbatul e de noapte la servici, ca poate sa stea mai mult pe joc. Cea mai tare faza care mi-a zis-o : Barbasu’ plecase la tara cu copii, la socrii, parintii femeii. La un momendat parintii acesteia au intrebat dar unde e si sotia la care barbasu le-a zis “- Aveti internet?” .

Nu am o concluzie pt. finalul postului si nici o incurajare pt. a controla dependenta.

Ps: ieri vroiam sa nu mai scriu deloc pe blog, sa o las balta… pana si blogul asta creaza o dependeta mica, caci am facut un obicei de a scrie dimineata sau daca nu scriu dimineata, o fac seara.