Tags

, , , ,

M-am saturat de oamenii care ma subestimeaza, imi subestimeaza fortele, gandirea, experienta. Recunosc ca mai am atatea de invatat si de vazut, dar urasc sa mi se zica “stii tu ce e aia viata?”  Faptul ca nu ma cred in stare sa fac ceva ce cel de langa mine face. Daca il iau pe nu stiu in brate cum as putea sa fiu in stare sa fac?

Unii uita ca acum 10 ani erau alte vremuri, poate mai bune sau mai rele, sau cand si-au trait ei adolescenta  nu aveau atat de suferit.  Intreadevar m-am saturat ca eu sa fiu cea care rabda, inghite si priveste la altii.

Urasc omul care nu te cunoaste dar isi da cu presupusul cum esti tu. Unii chiar nu inteleg ca nu poti cunoaste o persoana in totalitate, asta pt ca oamenii se schimb.

M-am saturat de toti oamenii egoisti cu gandul doar la buzunarul lor si la binele lor. Sunt niste jigodii.

Si da o zic si pt. ca sunt suparata si cu un mare apropo la cineva, care slava domnului ca nu citeste si chiar de ar fi citit ar fi stiu toate astea. Nu m-am ferit sa le zic, nu ma feresc sa zic adevarul, poate ca de aia multi nici nu ma agreeaza.

Nu-mi pasa. Toti sunt trecatori in viata mea, nu conteaza un prieten in plus sau minus. Nu prietenii iti sunt alaturi, nici cel mai bun prieten nu iti este.

Ps: din toate cacaturile din viata asta am invatat cate ceva, asa ca nu are rost sa mi se zica nu e asa.