Tags

, , ,

Azi am ramas surprinsa in ce fel se schimba un om dupa un timp si din nimicuri, cel putin eu asa le consider.

Eram pe la Romana si mi-am adus aminte de un prieten, care in ciuda esecului nostru de a fi impreuna din cauza mea (dupa spusele lui) imi ramasese drag. Cred ca nu si eu lui …

Nu am indraznit sa-l sun, asa ca i-am trimis un mesaj. Raspunsurile lui au fost seci si am crezut ca poate ca era suparat, avea treaba sau era cu iubita lui (asta daca avea). A venit si replica mai tarziu, ca nu stia cine sunt si cand i-am zis, mi-a trantit niste cuvinte nu  tocmai prietenoase. Se bucura de norocul ca inca era acasa si nu vazuse prietena lui mesajele date de mine, ca altfel ar fi deranjat-o. Ce oameni ciudati (replica din robotzeii: OMFG OMFG), nu facusem decat sa intreb ce mai face. Am uitat ca el nu are prieteni decat din aia trecatori si prietenii lui sunt sora si mama.

Chiar si asa, daca ai avut o relatie cu cineva si  nu a mers, nu puteti sa mai vorbiti ca prieteni? Uneori se nasc prietenii frumoase dupa o relatie esuata. Eram mai mica cand gandeam asa din “topor” ca el, gen o relatie s-a terminat cum sa mai fiu prietena cu respectivul? Poate doar sa ma raneasca si jigneasca atunci sa nu-l mai doresc in viata mea.

Am vrut sa-i raspund si sa-i zic daca il controleaza, pt ca eu sunt genul care nu suport sa ma controleze cineva in telefon nici ca imi este prietena, mama etc. Chiar as fi vrut sa-i zic , ce mesaje i-am dat de s-ar fi suparat, nu are voie sa aibe prieteni ? Dar ce rost ar mai fi avut, daca cineva nu vrea sa-ti vorbeasca ca prieteni?

Replica lui a fost “oricum multe numere le-am pierdut si nu mai tin legatura decat cu prietena si atat”. Si eu care ma gandeam ca sunt antisociala, dar se pare ca altii sunt si mai groaznici ca mine, eu macar incerc sa-mi ascund defectele.

De ce unii nu gandesc inainte sa spuna ceva? In loc sa fie genul care are o jucarie noua si o arunca pe cea veche ar putea sa le foloseasca pe amandoua si nu neaparat ca “iubite”,ci ca prieteni. Nu stii cand ai nevoie de ajutorul unora. Cred ca asta am invatat-o pe propria piele, chiar daca cine a contat cel mai mult in viata mea, acum nu mai este.

Si un sfat pe care l-am primit acum cativa ani cand am lucrat ” Sa lasi loc de buna ziua” .