Tags

, , , , , , , ,

Nu am cuvinte sa descriu ce simt, cum ma simt…

Chiar daca el e departe de mine, eu sunt aproape de el, il privesc cum sta in camera lui la laptop, ii sarut obraji si imi plimb mainile in parul lui, il strang tare in brate. El imi sopteste cuvinte dulci, ma priveste in ochi si imi magaie fata, imi ia mainile intre ale lui si mi le saruta dulce apoi mi le aseaza pe obrazul lui.  Ar vrea clipa sa nu se spulbere si ma ia tare in brate, ma saruta si ma strange in brate. Fiorii imi strabat muschii, stomacul se incordeaza si inima cere tot mai mult. Nu ma satur sa-l privesc, nu ma satur sa-l admiri, nu ma satur sa ma simt unica si speciala in prezenta lui, nu ma satur sa-l sarut.

Dar eu stau langa el si visez cu ochii deschisi, el e concetrat la laptop, nu imi vede inima care suspina, care urla si plange, care se zbate si vrea sa fuga. El nici nu stie ca cate ori am adormit cu gandul la el si m-am trezit ca nu e langa mine si strangeam tare perna in brate imaginandu-mi ca e el.  Nu stie de cate ori am adormit langa el si ii sopteam dulcegarii, de cate ori ma tinea de mana, de cate ori i-am violat mintea.

Adesea il privesc cum clipeste dimineata, cum se plimba noaptea buimac spre bucatarie…

Nu ma opri, te rog!

Cand sunt departe el vorbeste cu mine la telefon si minutele se scurt si se fac scrum, distantele se scurteaza din km se fac m, din m se fac cm, din cm se fac mm… Nu ii e frica ca intr-o zi o sa dispar, ca intr-o zi ce pretuia a disparut, si-a luat bagajele si a plecat, nu-i e frica sa-mi spuna ca ma iubeste.

Stie cum sa-mi ia tristetea si sa mi-o transforme in zambet, stie sa ma duca in diferite locuri, stie sa povesteasca , stie sa minta…

Imi promite ca ultima zi pana o sa plece avea sa fie cu mine, imi sterge lacrimile si ma minte. Eu disperata de o alinare il cred, il cred si sunt fericita ca ma vrea…  Si timpul se deruleaza inainte si inapoi. Clipele se ciocnesc, se bat, se omoara si dispart. Toate clipele care le-am strans intr-o cutie au disparut…

Din cauza ta imi e frica .

Ps: Ultimul post about him