Tags

, , , ,

As lega cuvinte frumoase, le-a lega strans si nu le-as mai da drumul. Toti vrem o viata frumoasa, roza cu o persoana iubita si familia alaturi , cu cat mai multe experiente, distractie.

Uneori noi chiar nu realizam ca toata viata nu facem alceva decat sa cautam fericirea, si uneori ea este langa noi, unii cautam lucruri marete care credem ca ne-ar face fericiti.

Uitam maruntisurile care ne umple zilele si ne misca fluturasi prin stomac.

Te-ai gandit vreodata ca pana si o ninsoare privita cu o cana de ciocolata calda e un sentiment placut ? O floare primita cand un zambet acopera chipul, o imbratisare…

Si eu mi-am gasit un strop de zambet, il cheama Mitica un pui de pisicuta care l-am adoptat.

Cand sunt trista, are el grija sa ma faca sa uit, cu privirea lui adorabila. Modul lui zapacit de a se juca si a se tavali dupa orice atisoara, mingiuta si felul caraghios cum aluneca pe parchet si se loveste.

Miorlaitul lui ciudat si pervers, felul in care se aseaza in fata colivii si se uita lung la papagali, esecul lui de a sari direct pe masuta cu papagali.

Il ador cand ma priveste si da nervos din coada, vrea sa ne jucam si fuge pe marginea canapelei. Un mancacios, toata ziua manca, toata ziua l-as smotoci si imbratisa si pupa, mai ales ca e un frumos.

Faza zilei: L-am luat in brate si miorlaia ciudat ridicandu-si labutele spre fata mea si m-am aplecat, crezand ca ma miroase si m-a muscat de nas ….