Tags

, , , , , , , , , , ,

Ai auzit vreodata o poveste despre cupluri care se despart doar pt ca unul dintre ei este nevoit sa paraseasca tara? Si lacrimi, imbratisari, saruturi de ramas bun sau de adio? Si ne imaginam ca nu doare asa de tare si ca nu o sa fim niciodata in situatia asta.

Ne imaginam totul cu final fericit, asta pentru ca suntem optimisti,altfel fara optimism am fi in gropa de lacrimi, suspinde, depresi.. etc.

Dar ma rog, nu mi-am imaginat niciodata ce poate simti un astfel de cuplu, pana oarecum nu am simtit, nu in totalitate, dar 50 % pana cand se scurge tot nisipul din clepsidra.

Si e un sentiment scarbos, asta pt ca nebunia iti vine in minte si tot in acelasi timp ai zice “mai are balta peste”. Si apoi incep intrebarile “dar daca el e alesul?” Si nici macar nu ti l-ai imaginat vreodata asa. Sa nu mai zic de panica si disperarea care se naste in suflet si cu care te trezesti in fiecare zi.

Nebunia, alintul, durerea, dorul si atatea sentimente care se nasc si nu stii cum sa le stapanesti te navalesc la primul clipit din dimineata. Si totusi o sa fie un alt capitol din viata mea. Dar nu imi doresc sa se scurta timpul acela care mi-a mai ramas.

Pink Floyd-Wish you were here