Tags

, , ,

Mie dor sa iubesc, mie dor de prietena mea, mie dor de atatea lucruri care le aveam si acum nu mai le am. Urasc schimbarile, mie frica de ele, ma sperii si imi doresc sa le infrunt si sa ajunga o parte din mine, dar mereu si mereu ma intorc la aceasi monotonie stearsa si ma afund si mai mult.

Mie dor sa vorbesc toate tampeniile fara sa imi fie jena ca s-ar uita cineva ciudat la mine si asta pentru ca nu mai e prietena mea, pentru ca uneori in viata ne schimbam, fara sa ne dam seama si uitam acel lucru bun, ne saturam si il aruncam.  Ma simt ca un lucru folosit si aruncat, ma simt ranita, orgolioasa, lipsita de putere si asta pentru ca prietenia ar fi trebuit sa fie mai puternica decat schimbarile noastre prostesti, pentru ca ar fi trebuit sa fie mai important decat un nou prieten, sau un iubit, nevoia dispearata de un job, dorinta de a avea mai mult, dorinta de nou, de distractie, de cunoastere.

Urasc schimbarea!

Tanjesc dupa o prietenie, urasc cu disperare singuratatea. As bea distanta dintr-o noi si as arunca toate gunoaiele spuse odata si totusi as sterge acest moment de disperare care ma duce cu gandu’ la tine.

Urasc schimbarea!

Te urasc si nu pentru ca tu te distrezi ci pt ca uiti de aceea legatura dintre noi cand esti cu el, pentru ca uiti de umarul pe care suspineai, uiti mana care se intindea dispearata la tine .  Te urasc ca nu esti cand am nevoie, te urasc pentru ca mie dor de noi, te urasc pentru planurile noastre prostesti facute in bucatarie, te urasc pentru ca ti-am dat o parte din mine.

Urasc schimbarea!

Am ajuns sa-mi doresc un animal, am ajuns sa-mi doresc sa vorbesc cu un animal, sa iubesc un animal mai mult ca o prietenie. Si poate ca si tie iti e dor de noi dar nu-ti pasa, asta pentru ca la picioarele tale este alta lume, asta pentru ca ai uitat ca eram si eu candva langa tine…

Si urasc schimbarea!

Si urasc schimbarea, urasc ce te-a schimbat. Si ma gandeam ca poate eu o sa-ti zic tie candva ca m-am schimbat ca nu o sa mai simt regrete, ca o sa zambesc, ca o sa fiu eu chiar daca m-am obijnuit sa fiu eu si fara tine, dar o parte tot aici a ramas, in acelas loc…

Te urasc!