Tags

, , , , , , ,

Recent, pe cand faceam naveta dintr-un colt al Bucurestului, catre celalalt colt, am primit o carte sa o citesc, cica interesanta. Nu ca sunt fana, nici macar admiratie nu aveam pentru aceea persoana caruia am vrut sa-i citesc cartea, caci intr-un final m-a plictisit nefiind ceea ce credeam eu,dar m-a surprins un mic articol din aceea carte. Cartea e al Mihaelei Radulescu. Cartea ei e alcatuita din diverse articole pe care ea le scrie in ELLE parca si articole pe care nu le-a facut publice.  Aparent am zis ce stie ea sa scrie , cand se fataie la tv cu emisiuni tampite?  Am ramas uimita cat de frumos scria, ma asteptam ca prin articolele care ea le pusese in acea carte “Lucruri simple” sa strecoare mici faze care au facut-o sa realizeze lucruri care trebuisc pretuite, sau greseli care le-a facut, dar nu a fost asa. Dupa cum ziceam erau articole adunate din revista si articole nepublicate. Si subiectul care mi-a atras atentia si a fost cam singurul care mi-a ramas in cap din cele cateva care am apucat sa le citesc, se numea VISE.

De ce m-am apucat sa scriu despre articolul ei? Pentru ca in cele cateva pagini care ea le-a scris numai despre acest subiect, incuraja oameni ca atunci cand are un vis sa nu-l lase sa moara, sa faca tot posibilul sa-l faca sa devina realitate. Asa a facut si ea, si-a dorit sa devina celebra, sa ajunga in televiziune si nu intr-un mod josnic ca cei de la OTV si chiar daca a dat peste obstacole, ea a trecut mai departe. Pana acum nu o admiram, acum o admir, pentru puterea, ambitia care a avut-o sa obtina ceea ce si-a dorit.

Admir oameni care au putere, ambitie sa faca ce isi doresc, sa isi doreasca si mai mult si sa obtina ce vor.

Inca o chestie care mi-a umplut inima de dorinta, de vointa, ambitie si vise a fost o fata, o oarecare dintre noi, caruia i se zice cea mai tanara alpinista.

Eram la servici si colegele mele ziceau, “a venit cea mai tanara alpinista la noi la sediu”, mi-a starnit curiozitatea pentru ca eu ador drumetiile.  Era o fatuca de vreo 15 ani, care strabatuse cele mai inalte varfuri, nu mai tin minte care erau varfurile care ea le-a urcat, dar era impresionant, pentru mine a fost. Nu in fiecare zi reusesti sa faci asa ceva. I se lua interviu in direct si noi ne uitam pe internet sa vedem, era cam emotionata, se vedea ca nu se pricepea sa vorbeasca in fata camerelor si totusi incerca sa-si exprime sentimentele care ea le avea  cand ajunge in varful unui munte. Si in timp ce ea vorbea, ne pusese sa vedem poze facute pe varful muntilor, pentru mine erau impresionante, coplesitoare, mi se umplea sufletul cand le vedeam. Si uite totusi ca nu trebuie sa faci lucruri marete ca sa te simti pe deplin fericit, multumit.