Tags

, , , , ,

Azi am stat peste masura in casa si bineinteles ca am ramas si singura .Chiar daca e ziua sau noaptea, dar mai ales noaptea mie imi e frica sa stau in casa. Ziua mai e cum mai e, ca ma consolez si mai aud un ciripit, dar noaptea eu nu pot sa dorm singura, am o fobie, daca nu aprind televizorul si nu doarme cineva cu mine, eu nu pot sa dorm, imi imaginez tot felul de lucruri, neplacute, legate de necurat si mi se face frica. Chiar si acum imi e frica, ca e intuneric si eu scriu. Bineinteles ca acum as fugi in pat si m-as baga sub patura si m-as inghesui in mama, mereu mama. Cred ca daca nu ar fi ea as incepe sa plang, nu ca ar fi prima data, pe cat de mare sunt pe atat de fricoasa.

De unde am fobia asta? Poi nu stiu sa zic, pentru ca recent nu mai imi era frica noaptea. Mama cand pleca de obicei imi lasa televizorul aprins si il programa sa se stinga, pt ca stia ca eu ma trezesc daca e intuneric si ea nu e langa mine. Dar fobia inca nu a disparut pentru ca recent am visat urat, foarte urat.

Si cum prietena mea Roxy, mi-a spuns sa nu avem farmece, dupa ce i-am povestit ce am visat, m-a cam pus pe ganduri.

Probabil ca o sa starnesc curiozitati, ce am putut sa visez asa de urat. Nu este prima data, in reptate randuri continut sa am cosmaruri.

Deci cred ca am stat 5 minute sa prind curaj sa scriu, pentru ca imi e ca nu o sa mai dorm bine la noapte. Cred ca maine cand o sa citesc o rad putin, dar acum chiar imi e frica.

Eu acasa, la bucatarie, am un geam spart, care nu l-am inlocuit pentru ca este geam dublu si din termopan.  Asa ca eu am visat ca eram la bucatarie si am spart si mai mult geamul si am vrut sa ma arunc pe geam. Si tot spargeam geamul sa-mi fac loc sa sar, nu ca e o inaltime mare, stau la etajul 1. La un momendat m-am taiat, dar nu am simtit. Si in timp ce eu spargeam geamul a intrat fratimiu, mi se luminase fata si m-am dus dispearata la el si il imploram sa ma ajute si ii faceam semne ca vroiam sa-mi tai venele dar totusi nu vroiam sa le tai dar vroiam cu disperare sa ma ajute. In momentul ala, necuratul a urlat din mine si m-am trezit. Am fost asa speriata ca am trezit-o pe mama si nu vroiam sa mai adorm, era cam ora 2 si ceva.

Am adormit, bineinteles ca ce putea sa para asa de groaznic? A fost doar un vis, dar nu s-a terminat, chiar daca nu am adormit imediat, spre dimineata iar am visat.

Eram in fata sifonierului, imi cautam lucruri sa ma imbrac, pentru ca eu trebuia sa plec la servici si in timp ce imi cautam haine, pe partea dreapta incepuse sa ia foc hainele , era o flacara mica, initial nu se extindea. Am stins-o si apoi pe partea stanga iar a aparut si faza s-a repetat. M-am rugat sa inceteze si stiam ca e EL si am zis “Te rog inceteaza, promit ca fac orice, numai inceteaza” . Se oprise moment in care am facut cruce la sifonier si am inceput sa zic o rugaciune care nu reuseam sa o zic pentru ca pe parcurs nu mi-o mai aminteam. Si atunci a tipat iar, si eu m-am trezit.

Sincer eu nici nu stiu ce sa cred, pe de o parte nu cred si pe de alta cred faza cu farmecele.