Tags

, , , , , , ,

De fiecare data cand vreau sa scriu, imi vin in minte atatea lucruri sa zic, caci  cand tre sa le astern stau si ma uit la monitor, la fel ca expresia aia “te uiti ca boul la poarta 9”.

Ce sa mai combin cuvintele cu chestii de genu, ca ce naspa a fost azi, sau ce haine purta tipa aia, cat o admir pe aia. Astea’s fleacuri, pentru ca refuzam sa recunoastem ceea ce conteaza pentru noi, sau cel putin pentru mine. Folosesc blogul asta ca pe un refugiu, ca pe un jurnal, ca pe o incurajare.

Fleac, fleacuri, fleac… total fleac. Pentru ca in momentul asta sunt alte lucruri mai importante decat ceea ce ne framanta pe noi, gen: cu ce ma imbrac maine? o sa-mi zica ca ma iubeste, sau alte aberatii care le vad pe bloguri, pentru ca eu chiar le consider aberatii. De fapt si eu aberez, din lipsa de ocupatie.

Asa ca dupa cateva randuri de aberatii inutile si total nealocului in acest post, vreau sa scriu putin despre ceea ce cred eu ca o numesc o noapte perfecta (dupa servici) si nu stiu daca ar trebui sa includ si un asa zis iubit. Cred ca o sa scriu fara iubit, desi ar suna ca o fantezie si daca as scri-o cu un iubit , ar suna ca “propunerile” de la sfarsitul programului click.

Mi-ar place ca dupa o zi de munca, sa ajung acasa, sa fiu singura,  sa ma descalt la usa total dezordonat, cheile si geanta pe masa din bucatarie, geaca aruncata pe canapea.  Muzica lenta pe fundal, ca sa-mi linistesc gandurile, chiar daca stiu ca le tulbur si mai mult dupa, m-as dezbraca, ador sa umblu goala prin casa, desi nu o prea fac si as aprinde o veioza in coltul camerei, ca pe parcurs lumina naturala sa se stinga si intunericul sa invadeze camera. In timp ce as lenevi in canapea fara televizor, fara telefon as da drumul la apa in cada, sa se umple, sa faca spuma multa, desi nu sunt adepta bailor lungi si spumoase. Mi-as inconjura camera de lumanari parfumate, nu prea multe ca dupa ma gandesc la lucruri necurate si ma sperii si de umbra mea…

Dupa o baita de relaxare, o relaxare totala, de mi se imoi picioarele de lene, as manca niste floricele in timp ce as savura un film siropos.Ah si sa nu uit de inghetata de ciocolata si mai ales de ciocolata de toate felurile. Cred ca finalul mi-ar place sa-l inchei intr-un mod mai romatic cu saruturi si mangaieri, dar in “cel mai bun” caz l-as incheia adormind visand la o viata perfecta, ca toate celalte fete.

Evident ca si bucata asta e o bucata din ce visez, doar ca bucatica asta e mai usor de a o face realitate.

Buna bucata de aberatii.