Tags

, , , ,

Cred ca fiecare din noi trece prin momente de “nebunie” sau criza varstei sau oricare tampenie din chestiile astea care te indispune intr-una din zile sau in mai multe. Cred ca sunt in una din zilele acelea in care sunt prost dispusa, dar ma alin cu putina muzica la maxim, cu foarte mult bass si tipete. Cred ca e mai buna muzica rock sau o combinatie de rock , iti da energie, putere, adrenalina, vointa. E ca si cum ai vrea si tu sa tipi cu el, sa cosumi ultimul strop de energie de tine si sa simti eliberare, sa nu mai te gandesti la ce te framanata, nemultumeste.

Am vazut recent un comentariu pe un blog, unde o tipa zicea ca s-a saturat de blogurile triste si lipsite de viata. Si probabil ca are dreptate, pentru ca sunt foarte multe, dar unii omit ceva. In scris cel mai bine te exprimi, iti descarci furia acumulata si caruia nu ai cui sa o imparstasesti, sau te exprimi mai bine in scris decat verbal. Sau poate unii se cred neintelesi, sau e doar un obicei de a scrie, o incercare de a ajunge la un punct.

Sunt de parere ca statul foarte mult in fata calculatorului dauneaza, nu neaparat din punct de vedere fizic ci mai mult psihic. Acum depinde si de carecterul unora, dar in general cei emotivi sunt afectati.

Ieri din plictiseala cotrobaim pe cinemagia in cautarea unori noi filme care sa ma binedispuna si sa-mi ocupe timpul petrecut intre patru pereti un birou si un laptop si am dat peste “Reţeaua de socializare”, pe langa ca e un film plictisitor, are o parte interesanta. Modul in care un prieten iti devine dusman si mai ales cum fura ei renumitul site facebook si acel pust care il fura se imbogateste. Ma apucasem sa zic despre acest film, pt ca in cele cateva secvente pe care le vazusem , aratau cativa pustani care isi doreau si ei sa se distreze si sa-si puna poze pe facebook ca si prietenii lor, ceea ce le provoca o stare de depresie, o sete greu de stapanit care ii impingeau la gesturi extreme.

So… cred ca asta e concluzia la care am ajuns eu, probabil si pentru ca uneori ma simt in una din situatiile de mai sus si am obiceiul prost sa fug de unele lucruri, ca si cand as fugi de responsabilitati, sau imi este pur si simplu lene si imi place sa lenevesc cat e ziua de lunga.