Tags

, , ,

In general urasc Halloween, Sf. Valentin, Dragobetele, Martisorul,Pastele, pentru ca de fiecare data ma plictisesc, stau singura sau tanjesc si eu sa fiu una dintre  cele cateva milioane care sarbatoareau, se distreaza, se iubesc. Pe parcus a devenit ceva plictisitor, chiar stanjenitor gen Martisorul. Sau vorba mamei, ne luam si noi dupa americani cu Halloween (desi mi se pare o idee foarte buna si misto, desi la noi nu se prea tine asa de mult cont), Sf. Valentin desi noi avem Dragobetele. Bine zicea cineva, ca poporul nostru are spirit de turma, daca ceilalti sarbatoresc “x” si noi sa facem la fel si uitam ca avem si noi “y” doar ca e o versiune mai veche si luata din mosi stramosi.

Asa ca de Halloween, am iesit cu niste prieteni, abia ce i-am cunoscut, mult mai mari ca mine.  Am iesit la “o bere” , doar ca eu nu am baut decat Pepsi, si am fumat, nu direct, ci indirect. Cica asta ar fi fost de fapt noaptea de Halloween, doar ca nu era cam nimeni costumat.  As putea sa zic ca e “prima” data cand sarbatoresc Halloween. N-am ce-i zice m-am simtit bine, desi am sters-o repede acasa, ca suna mama ca atunci : “treci acasa!!!”. De parca aveam 10 ani, dar parintele e parinte si daca vroiam mai stateam dar totusi, cine se trezea de dimineata la servici? Eu. Si asa am si facut, am plecat cu muzica in sange si cu un chef nebun care nu l-am potolit si asa m-am si trezit. Eram gata sa dansez de nebuna la metrou cu castile in urechi, chiar nu mai aveam mult tinand cont ca picioarele mele se miscau timide pe ritmul muzici.

Toate au un inceput, desi inainte nu credeam cand ziceam.