Tags

, , ,

Nu iti dai seama de unele lucruri cand esti mic, realizezi atat de multe cand cresti si pe parcurs ce inaintam in varsta intelegem atat de multe si asta pentru ca ajungem si noi in situatiile care alteori nu le intelegeam.  Ma intrebam uneori de ce mama nu venea la scoala cand erau serbari sau nu venea cand se facea o sedinta si se strigau notele. Eram dezamagita, pentru ca vroiam sa fie mandra de mine, dar ea nu era acolo. Nu intelegeam de ce nu venea, chiar daca ea imi zicea ca era obosita si nu vroia sa auda aberatiile de la sedinta. Si cred ca sunt de acord cu asta, caci de fiecare data la sedinta se discuta ca “X” il bate pe “Y” sau hai sa zugravim clasa de parca era obligatia parintilor.  Dar asta ar fi o bucatica din ce alcatuieste viata, o bucatica dintr-o lume ce nu apartinea celor mari.

Si chiar daca am crescut intr-un mod care altii nu o faceau si chiar daca nu stateam cat era ziua de lunga si ma jucam, am invatat ceva ce altii nu o faceau. Inca sunt multi care nu inteleg o parte din viata, nu au trecut prin ce trec altii si nu inteleg de ce? Si ma gandesc ca eu ar trebui sa fiu multumita de ce am, dar omul niciodata nu se multumeste cu ce are si vrea mai mult.

Si totusi sa incercam sa vedem si mai departe de ce ne arata ochii, sa ne gandim si alceva decat credem ca stim.