Tags

, , ,

Astazi de dimineata, cand m-am uitat in dreapta mea, in timp ce stateam in picioare in masina, pur si simplu m-am speriat. Parca tocmai iesisem dintr-o pestera si vazusem oameni. Dar nu din cauza asta ma speriasem ci de femeia de langa mine. Nu ca era urata, ba chiar era o femeie frumoasa,ingrijita pentru varsta ei, pur si simplu ma speriasem vazand-o si imaginandu-ma pe mine in postura ei. Imi ziceam stopppp. Zboara prea repede timpul. Ma gandeam ca parca ieri eram in generala parca mai acum cateva minute eram la liceu si acum????? Acu ma numar printre acei oameni care se trezesc de dimineata sa mearga la servici.

Mergeam in acel grup care gonea spre metroul, tineam pasu cu ei , grabita sa ajunga la metrou in timp ce imi aduceam aminte cum stateam pe partea cealalta a grupului, cand eram un copil si imi doream sa cresc,  sa lucrez, iar acum parca m-am trezit brusc si ma aflu in acel grup care merge la servici.

M-am speriat putin de timpul care zboara asa de repede, prea repede. Mie dor sa ma duc la scoala, mie dor sa nu am griji si mie dor sa fiu mica si rasfatata.

Cand am implinit 18 ani si mi se punea cea mai tampita intrebare pt aceea zi “cum te simti la 18 ani?” eu doar le raspundeam , aici vreau sa opresc timpul , la 18 ani.