Tags

, , , , ,

Asa zisa mea intalnire a fost anulata. Chiar speram sa zica ca nu mai putem iesi, ca a intervenit ceva (orice in gandul meu). Era o speranta mica mica, care s-a adeverit. Pana sa-mi zica ca nu mai putem iesi, imi ziceam sa las lenea, sa o las pe scaun sa se prafuiasca si sa ies la o plimbare, dar ce lenea ma asculta pe mine? Si totusi parca as fi iesit sa ma plimb, sa ma bucur de soarele de toamna.

Mi-au zburat si gandurile murdare care le aveam azi, cand am constatat ca nu am apa calda. Cum naiba se face ca eu am asa noroc sa se opreasca apa cand am nevoie. Sincer eu am nevoie tot timpul dar acum era o situatie urgenta.  Dupa cum ziceam era, asa ca am anulat orice alceva pentru ziua de azi si mi-am zis ca se mai intampla si la case mai mari si am cautat sa-mi gasesc o preocupare. Si mi-am si gasit una, foarte repede, dar nu asa de interesanta, dar e un inceput (decat deloc).

Un mic post si apoi o “carticica” de dragoste care sa-mi starneasca si mai multe ganduri incitante.